loading...

دانلود مقاله علمی پژوهشی

من در کوئینزلند هستم و گرم است. همانطور که انتظار دارید در حالت گرمسیری قرار بگیرید - گرم اما نه خیلی مرطوب. من این هفته آخر هفته به انگلیس برمی گردم که دقیقاً گرم نیست ، بنابراین از 20C بالا شکایت نم

مقاله فارسی بازدید : 44 سه شنبه 19 آذر 1398 زمان : 11:18 نظرات (0)

من در کوئینزلند هستم و گرم است. همانطور که انتظار دارید در حالت گرمسیری قرار بگیرید - گرم اما نه خیلی مرطوب. من این هفته آخر هفته به انگلیس برمی گردم که دقیقاً گرم نیست ، بنابراین از 20C بالا شکایت نمی کنم. یکی از پیامدهای هوای گرم ، عطش است. در هوای گرم ، باید مطمئن شوید که همیشه آب با خود دارید و به اندازه کافی از آن استفاده می کنید. اگر تشنه شدید ، در حال حاضر شروع به کم آبی می کنید و باید قبل از آن نقطه خشکی دهان را به خوبی بنوشید.

 

اکنون استرالیایی ها از نیاز به آبیاری خوب آگاه هستند. همه مجامع دانشگاهی استرالیا منابع فراوانی از H2O دارند. اغلب این به شکل چشمه های آب است که آب شیر آب را به راحتی خنک می کند. بعضی اوقات این ظروف آب است ، کاسه های پلاستیکی بزرگی که آب بطری ها را به صورت عمده عرضه می کنند ، در فنجان ها پخش می شوند. بطری های آب که در کمتر از مواقع قرار می گیرند ، بسیار کمتر است. این وضعیت کنفرانس من در حال حاضر است.

 

در این همایش حدود 900 نفر حضور دارند و حداقل 200 بطری آب توزیع می شود ، سه بار در روز. شما ریاضیات را انجام می دهید. این یک بطری آب در طی یک کنفرانس چهار روزه است. و بطری های زیاد به معنای دفن زباله * است ، بسیاری از محل های دفن زباله که در صورت تأمین آب به روش دیگری ممکن است از آن جلوگیری شود. در حالی که آب برای سالم ماندن همه ما ضروری است ، روشی که در آن تهیه شده است دارای تأثیرات اضافی است ، و نه خوب.

 

اکنون این اتفاق خوب اما در عین حال -نه-نه چندان خوب در واقع بر خلاف خود کنفرانس دانشگاهی نیست. می توان این کنفرانس را به عنوان موضوعی دانست که فعالیت های علمی را تغذیه و پرورش می دهد. شبکه مردم ، آنها با دوستان قدیمی ملاقات می کنند ، مقالات می دهند ، در مورد تحقیقات جدید می شنوند ، با دوستان جدید ملاقات می کنند ، با ناشران و سردبیران مجله معاملات انجام می دهند. این هیدراتاسیون علمی است. با این حال ، شکلی که این هیدراتاسیون در آن ایجاد می شود ، کمتر از فواید آن است.

 

برای شروع ، چهار روز نشستن وجود دارد. این برای بسیاری از مردم چندان مناسب نیست و برای کسانی که مشکل کمردرد دارند بسیار ضعیف است. به نظر می رسد بسیاری از دانشگاهیان مشکلات کمتری دارند که بسیاری از آنها مربوط به نشستن در رایانه هستند. سپس چهار روز از خوردن ناهار کنفرانس با پذیرایی گسترده وجود دارد. در حالی که کنفرانس عجیب و غریب ناهار خوب را اداره می کند ، بیشتر اینطور نیست. یکی که قطعاً آن را ندارم. پذیرایی های کنفرانس همچنین بسیاری از کیک ها و بیسکویت ها را به موقع قهوه از بین می برند تا همه قبل از جلسه بعدی ضربه قند سریع داشته باشند. واقعاً خیلی خوب نیست ، اصلاً خوب نیست. آه و چهار روز از دیرتر از معمول بودن با دوستان قدیمی و جدید. خوب بله ، اما همچنین بد است. کمبود خواب شروع می شود. در بسیاری از رستوران های مختلف غذا بخورید. گران است ، اما همچنین گاهی اوقات هضم خوبی ندارد. اما صبر کنید چیزهای بیشتری وجود دارد ، همایش ها نیز به طور کلی خسته کننده هستند. در پایان یک کنفرانس چهار روزه ، ممکن است احساس کمی شبیه به محل دفن زباله کنید. من می دانم که من شروع به.

 

بنابراین شما نیاز دارید که از قبل برای کنفرانس ها برنامه ریزی کنید ، دقیقاً همانطور که باید برای تهیه یک بطری آب قابل شارژ برنامه ریزی کنید. شما تقریباً به یک برنامه آموزشی قبل از کنفرانس احتیاج دارید تا بتوانید در مدت زمان مشخص ، وظیفه تمرکز نشستن و غذا خوردن را به طور عجیب و غریب انجام دهید. احتمالاً ایده خوبی است که انواع کلی سوء مصرف ملایم مربوط به کنفرانس را که به بدن خود وارد می کنید پیش بینی کنید و آن را برای تغییر روال آماده کنید ... و اگر این کار را نکنید ، باید در یک برنامه بهبودی بعد از کنفرانس ایجاد کنید. من در حال برنامه ریزی برای معدن در حال حاضر ، همراه با بسته بندی بطری آب پر شده خود را برای روز کنفرانس است.

 

* بله ، سطل های بازیافت وجود دارد. با این حال من اشاره کردم که اکثر مردم از آنها استفاده نمی کنند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1398
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 141
  • بازدید سال : 825
  • بازدید کلی : 3,427